My máme rádi zážitky!

Co vlastně ? Prohlídka zajímavých míst, setkávání se s dalšími novými lidmi, kulinářské a požitkové zkušenosti a samozřejmě KOVOTOUR KAFÍČKO nejen pro dříve narozené k novému katalogu 50 plus 2016.

Vyjeli jsme  do Strakonic s týmem Kovotour Plus v designovém VW transport už 3. října. Na Strakonickém hradě jsme byli již vloni, ale v jiném obsazení. Čekal nás tam zátupce CK  Ciao Laďa Havel a dorazil i Dr. Ivo Šmoldas. To už jsme zažili s Petrem Skopalem ( manažer horského hotelu Čeladenka) a Honzou Žilou (můj šéf v Černé Hoře - superviser Montenegro)  rituály dvou svateb. Dojezd historických vozidel, častování pálenkou typickým Švandou Dudákem. Pro známého glosátora je z každého běžného tématu  vyprávěnka ve stylu anglického černého humoru. Například jak se vzpomínalo na upálení Mistra Jana Husa v létě v nedalekém Husinci. Jak v průvodu kolem Mistra Jana v dobových kostýmech z každé strany byli připraveni "zasáhnout" dva hasiči z dneška. Inu, žhavý fotoreportér to asi lehké příliš neměl.):

Ubytováni jsme byli v hezkém penzionu golfového klubu v Bechyni. Marshall nebyl přítomen a byla už tma. Neděli jsme strávili v lázních Bechyně již s Petrem Stebnickým, se kterým ožívají pánové O. Nový, Felix Holzman nebo Jiří Císler.  Počasí - nádherné babí léto -co více si přát?

V okolí Ostravy - "baště" Kafíčka - to byly ještě Opava a Třinec a  počasí jde s teplotou dolů, prší a na mne leze viróza. Zkouším  doporučovaný zázvorový čaj muzikantem Vaškem Fajfrem, meruňkovici a mucosolvan z rukou manžela a je to ještě horší. Odjíždíme už ve středu 14. října do Pelhřimova s kartářkou a bylinkářkou Renatou Herber a ta mi naordinuje Coldrex. Chemie , jak prase, ale jsem už na půl vyléčená.

Jsme ubytovaní na kraji města Pelhřimov, které proslul nejen známou větou pana Rudolfa Hrušínského, ať se vrchní jde podívat na krematorium.  Krematorium tam není (asi až v Jihlavě), ale s Renatou, která umí číst v magii, objevujeme mnohá stavení, které tu postavili v různých stavebních slozích a také milou kavárnu Na kolíbce. Mimochodem, nevím proč, ale opět jsme ve sportovním objektu - a to squash centru Pelhřimovských. "Škoda, že jsme si doma nechaly ty modré trenýrky s kapsičkou vzadu", posteskla si Renata.  :)

Počasí na nic, ale příjezd pana Oldřicha Nového do královského Jindřichova Hradce a celá ta atmosféra, kdy jsem si tak trochu mohla hrát jako kastelánka - to bylo v pořadí sedmé Kafíčko za podpory CA Jany Daňkové a mnohých účastnic letošní mise v Černé Hoře, které vzpomínaly na focení na pláži s Dr. R. Uzlem. Opět zabodoval náš týmový šéf - vybral penzion ve stylu třicátých let , zastávka pro cyklisty. Já zase instinktivně upozornila, že dobré jídlo jistě bude v hospůdce "Udírna". A bylo, vše na místě douzeno - žebra, sýry, zeleniny, steaky na ohni.

O pátku toho moc nenapíšu, ale klobouk dolů, jak řídí náš transporter  Petr S., plný katalogů, také zasekanou Prahou a jak zvládá časování výdejů v celém Česku. A je tu Kladno, dnes ve 14 hodin, večer Plzeň. Očekáváme příjezd Stebnického a nového baviče Vladimíra Waldy Nerušila.Trochu mi to připomíná léta strávená v NHKG v redakci a propagaci, myslím ty komíny, hotel, který byl v 80. tých letech jistě chloubou.

Fotky jsou zatím jen na FB (občas). Vrátili jsme se  v neděli večer ze západních Čech a hned v pondělí ráno jsme vyrazili plně naloženi do Olomouce - Kina Metropol, tam za námi dorazil host nejznámější - Dr. Radim Uzel. Potěšili nás olomoučtí svou účastí stejně jako v Boskovicích.

Tam se o nás velmi pěkně postarala Světlanka Klofáčová a je vidět, že se svými klienty je tak trochu jedna velká rodina... Napekla koláčky, nabídla všem kávu a dobrými slovy nešetřila. Také nás provedla městem, které je tolik poznamenáno holocaustem. A tak je dobře, že jsme zavítali do místní vinotéky s čerty v pekle a Vás tam srdečně zvu také (jen, co najdu vizitku), dám odkaz... Míříme do Vyškova a Uherskohradišťska a pokud nepotkáme Pavlicu, tak určitě dobré lidi na Kafíčku .

DOBRO DOŠLI  :)

P.S. Vzpomínáme na léto v Černé Hoře a také si pouštíme v autě Tošeho Proeski nebo Cécu a s mladou duší přijíždíme za těmi, kteří už něco zažili.

Kafíčko v Beskydech

Ještě nám " nevychladly" pneumatiky na TOUR vozidle Čeladenka po vlastech Českých a navazujeme  s našimi besedami také v novém místě - wellnes centru BODiZ SPA v Kunčicích pod Ondřejníkem. První beseda se uskutečnila 17.března a samozřejmě jsme zahájili s tváří našich nejúspěšnějších Kafíček s Dr. Radimem Uzlem. Obecenstvo se nám omladilo, nejmladšímu účastníkovi byl asi jeden měsíc!  Chystáme se už tento týden pokračovat s čarodějnou tématikou Renaty Herber - 29.dubna tamtéž v 18 hodin, pokračovat budeme s imitátorem Petrem Stebnickým 19.května.